Cum să remediați Spotify care nu funcționează pe dispozitivul dvs

Spotify este o platformă dedicată iubitorilor de muzică, deoarece are milioane de melodii de peste tot. Dacă acesta este ceea ce utilizați pentru serviciul de streaming de muzică pe telefoanele, tabletele sau desktopurile dvs., atunci trebuie să fie un coșmar dacă se stinge brusc. Uneori, vă puteți confrunta cu probleme în timp ce utilizați aplicația sau în browserul web. În acest articol, vom discuta de ce Spotify nu funcționează pentru dispozitivele dvs.

Cum să remediați Spotify care nu funcționează?

Dacă puteți vedea oricare dintre mesajele de eroare precum „Spotify este offline” sau „Fără conexiune la internet” detectat, atunci parcurgeți acești pași:

• Primul instinct va fi să verifici conexiunea la internet.
  • Verificați disponibilitatea Wi-Fi sau a datelor și reconectați-vă la conexiunea la internet.
  • Relansați aplicația (smartphone-uri sau tablete sau PC) sau reporniți pagina web.
  • Verificați dacă ați primit vreun mesaj de expirare în contul dvs. dacă încercați să ascultați muzică offline. Numai membrii Spotify Premium pot beneficia de acest serviciu.
  • Încercați să inspectați problema, dacă este vorba de probleme interne cu dispozitivul dvs.
  • Dacă melodiile sunt toate ingrijite, aplicația nu vă permite să redați muzică.

Dacă nu vedeți niciuna dintre problemele menționate mai sus, atunci să trecem la alte erori posibile și soluțiile acestora pentru a rezolva problema dvs. „Spotify nu funcționează”.

• Nu puteți descărca o melodie pentru utilizare offline, poate părea enervant, dar uneori este la fel de simplu pe cât ați depășit limita. Da, există o limită stabilită pentru descărcarea melodiilor pe dispozitivul dvs., care este 3333. Vi se pare suficient? dar acest lucru nu este chiar adevărat, deoarece iubitorii de muzică pasionați nu au tendința de a ține evidența și o zi este lipsită de orice descărcare. Ai crezut că este pentru că Spotify nu funcționează, dar funcționează bine.
  • Nu puteți adăuga o melodie la Spotify? Te-a făcut să te întrebi dacă Spotify nu funcționează? Răspunsul este Nu, deoarece puteți adăuga melodii. Acest lucru are din nou o captură, deoarece pe utilizator pot fi încărcate 10.000 de melodii într-o listă de redare. Verifică acest lucru, apoi creează pur și simplu o altă listă de redare cu un nume nou și adaugă melodiile acolo.
  • Spotify nu funcționează, deoarece melodiile nu sunt redate? Verificați Setări, pentru că este posibil să fi lăsat-o în modul Offline și să fi încercat să se conecteze la muzică nouă, care nu este disponibilă. Puteți vedea o opțiune sub redare care vă va permite să reveniți la modul online. Spotify Premium vă permite să ascultați melodii în modul offline, astfel încât, ori de câte ori nu aveți conectivitate, aveți în continuare acces la melodiile preferate. Dar când încercați să ascultați ceva care nu este descărcat pentru offline, ați crede că Spotify nu funcționează.
  • Spotify nu funcționează pe telefon? Încercați să vă reconectați la internet, să curățați memoria cache, să vă reconectați, și să verificați dacă există actualizări. Dacă problema persistă, încercați să căutați data de expirare a contului dvs.

Dacă nu utilizați contul premium, reclamele vor fi redate între melodii, iar Spotify interzice toate blocanții de anunțuri.

Indiferent dacă vă dor să jucați Spotify în timp ce conduceți , deoarece acceptă o opțiune de conducere a mașinii, care este mai sigură. Nu trebuie să verificați în continuare telefonul pentru a schimba muzica. Dacă vă confruntați cu probleme cu Spotify care nu funcționează în mașină, încercați să vă reconectați și să verificați conexiunea la internet. Opriți vizualizarea mașinii și porniți-o din nou în câteva secunde și vedeți dacă funcționează.

Spotify nu funcționează pe Windows din cauza driverelor învechite?

Dacă sunetul este problema sau dacă aplicația refuză să se joace corect pe Windows, ar putea fi o problemă a driverelor de dispozitiv. Această problemă poate fi rezolvată cu ușurință prin actualizarea driverelor cu ajutorul unui instrument. Vă recomandăm să utilizați Advanced Driver Updater pentru a menține driverele la zi. Instrumentul ajută în principal la rezolvarea problemei lipsei de sunet pe computer . Este un instrument ușor de utilizat care menține automat driverele actualizate pe Windows . Acest lucru ajută în cele din urmă la rularea fără probleme a tuturor aplicațiilor.

Spotify nu funcționează pe niciun dispozitiv?

La fel ca într-un eveniment recent, un număr mare de utilizatori au raportat că Spotify nu funcționează. Așa că rețineți că verificați online pentru că uneori aplicația sau serverul poate fi oprit în ocazii rare. Veți găsi știri despre el dacă acesta a fost motivul pentru care Spotify nu funcționează. Transferați listele de redare Spotify în muzică YouTube și nu ratați muzica. De asemenea, ascultați podcast-uri pe alți jucători online gratuit .

Încheierea:

Sperăm că sfaturile vor rezolva problema „Spotify nu funcționează” pentru tine. Dacă aveți alte metode, vă rugăm să ne spuneți în secțiunea de comentarii de mai jos. Abonați-vă la buletinul nostru informativ pentru a primi actualizări în mod regulat.

Urmărește-ne și pe Facebook, Twitter, LinkedIn și YouTube.

Cum să faceți backup pentru datele PS4 în cloud

În lumea noastră aproape digitală, pierderea de date poate fi devastatoare, mai ales dacă acele date se întâmplă să fie o salvare Skyrim în care te-ai scufundat sute de ore. Vestea bună este că stocarea în cloud face posibilă să vă faceți copii de rezervă ale datelor din orice motiv, indiferent dacă vă ștergeți consola - sau pentru că știți că dacă trebuie să o luați de la capăt, veți juca un arcaș ascuns și totul va fi. fi terminat.

5 site-uri legitime pentru a vă căsători online legal

Datorită pandemiei, mulți și-au pus planurile de nuntă în așteptare. Chiar și cu ridicarea restricțiilor, există o mulțime de bătăi de cap și liste lungi de așteptare, deoarece locațiile se confruntă cu restanțe.

Cum să găsești joburi de tutorat online pentru studenți

Când ești la facultate, poate fi dificil să găsești timp pentru a lucra cu jumătate de normă. Vestea bună este că aveți deja toate abilitățile de care aveți nevoie pentru a câștiga bani în paralel, totul lucrând la joburi de tutorat pentru studenți.

Cum să blochezi postările politice de pe Facebook

Cu mai puțin de o lună până la SUA

Cum să specificați un punct de plecare pentru videoclipurile YouTube

Ți-ai dorit vreodată să partajezi un videoclip YouTube cu cineva, dar ți-ai dorit să nu trebuiască să înceapă chiar de la început? De exemplu, dacă doriți ca cineva să vadă ceva care se întâmplă după 6 minute și 23 de secunde de la videoclip, fie trebuie să-l lăsați să-l vizioneze de la început, fie să îi spuneți că trebuie să treacă la acel moment.

Ce este DashPass și merită?

Ce este DashPass și merită?

Dacă ați petrecut mult timp folosind DoorDash, atunci știți cât de costisitoare poate fi comandarea livrării de alimente prin intermediul serviciului. Oferta DoorDash DashPass vă poate economisi mulți bani.

Cum să înregistrați ecranul pe un Chromebook

Google a integrat un instrument de înregistrare a ecranului în Chrome OS 89 în primul rând pentru a stimula învățarea virtuală. Dacă urmați o mulțime de cursuri online pe Chromebook sau dacă predați elevilor online, instrumentul vă permite să înregistrați lecții, rapoarte și prezentări în scopuri de referință.

7 site-uri subterane de torrent și motoare de căutare pentru a obține lucruri ieftine

Site-urile cu torrent și motoarele de căutare subterane oferă o alternativă la motoarele de căutare, altfel plictisitoare, cu care oamenii s-au obișnuit. Cu toate acestea, majoritatea acestor site-uri sunt periculoase din cauza riscurilor de confidențialitate și a faptului că dispozitivele dvs. sunt infectate cu viruși sau programe spion în schimbul descărcărilor ieftine sau gratuite de fișiere care nu sunt ușor disponibile pe web obișnuit.

Cum să vizionezi YouTube pe Roku

Cum să vizionezi YouTube pe Roku

Indiferent de dispozitivul de streaming pe care îl utilizați, este posibil să doriți să instalați YouTube pe acesta pentru a viziona videoclipurile dvs. preferate. Dacă utilizați Roku, tot ce trebuie să faceți este să instalați canalul oficial YouTube pe dispozitiv și sunteți gata să vizionați videoclipurile.

7 site-uri web pentru a găsi hackathon-uri virtuale

Indiferent de limba în care codificați, programarea este o provocare. Deci, cum vă lucrați la abilitățile de programare în timp ce dezvoltați abilitățile soft.